2007. augusztus 27., hétfő

Visszatekintés

Cső,

tök jó, hogy mindenki kérdezi: na és aztán milyen a házas élet?
Az elmúlt két hétről tudok nyilatkozni: szerelmes és tartalmas. Ma fogjuk rendbe hozni a dolgozó szoba sarkunkat. Kinga azt álmodta, hogy vettünk egy hűtőt. Óriási nyugodtsággal veszünk részt lagzikban. Mi kell még? ;)

A nászutunkról meg még nem is írtunk. Ott hagytuk abba, hogy depresszió volt, meg hogy Tengelic Orchidea Hotel (egyébként nem tudtam nem párhuzamot vonni Kinga csokrával. A recepción tudtak, mert észre sem vették, a kezében..). Egyébként nagyon korrekt hely, horgásztóval, meg egy csendes kis wellness résszel. Majd a gyerekekkel ide is vissza fogunk jönni :) (ezt még elmondtuk jópárszor utazásunk folyamán).

Aztán másnap már vidáman keltünk, lementünk reggelizni, aztán aludtunk délig :) Szerintem itt pihentük ki véglegesen az elmúlt időszak hajtását és izgalmait. Fadd-Dombori kajakozás következett, itt kezdtem el nyomni a "nászúton vagyunk" szöveget valamilyen kedvezmény reményében.. Majdnem sikerrel is jártam, a fazon azt mondta a végén, hogy "nászutasoknak ingyen van", de úgy gondoltam illik legalább egyszer visszakérdezni, hogy "jajj, ne tessék már mondani", aztán mivel pont kezemben volt a pénz, jól el is tette... Igazi szezonvégi hangulat volt egyébként, pont nekünk való, lángos, sör, játékgép. Szétlőttünk jó pár zombit, csak elfogyott a huszasunk a végére.
Este is játszottunk: billiárd, csocsó, darts, na meg a vacsora. Minden versenyszámban kikaptam. Szép. Legközelebb már csak csapatversenyen indulunk :))
Csütörtökön meg bennhagytam a csontit meg a gilisztásdobozt a minibárban, a recepcióssal egyeztetve visszamentem érte. Mondta, hozzam már le akkor a klíma távirányítóját is. Lányos zavaromban a tv-jét hoztam le.. furcsán is nézett, de udvarias volt, azt mondta ez is jó lesz. Zavarom okozója az volt, hogy öntudatos házaspárként kitöltöttük az általuk adott kérdőívet a szolgáltatásokról, meg mindenről. Ha mentek, csekkoljátok a javulást! :)

Aztán másnapra kellett kitalálnunk a programot, merre tovább? Gemenci erdő kisvasúttal és Pécs fog következni... Innentől indul az igazi nászutunk :)

cső,
Lajos

Nincsenek megjegyzések: